گفت و گو

۸۰ میلیارد تومان اعتبار سهم شهرستان دهگلان در سال ۱۴۰۱

در مصاحبه اختصاصی با فرماندار دهگلان عنوان شد


به گزارش خبرگزاری ویرا حمید معتصمی فرماندار دهگلان در جمع خبرنگاران از
اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش عمرانی در شهرستان دهگلان خبر داد و در ادامه از عملکرد یک ساله خود و دولت در شهرستان دهگلان دفاع کرد و افزود:
درحوزه عمرانی ،اشتغال و مسکن حوزه داخلی فرمانداری و بخشداری خوشبختانه با پیگیری تیم مدیریتی شهرستان عملکرد خوبی را داشته است.
معتصمی در ادامه افزود : عملکردی را که در یک سال اخیر داشته ایم مرهون زحمات و تلاشهای بی وقفه همکاران محترم فرمانداری و بخشداری شهرستان دهگلان هستیم.
وی از حمایت دیگر مسئولان نیز نام برده و خاطر نشان کرد : از استاندار محترم معاونین استانداری و مدیران کل محترم استانی،شهرستانی،مهندس اوسطی نماینده محترم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس و امام جمعه شهرستان که همواره پای ثابت کار بوده و ما را حمایت کردند نهایت تشکر را داریم.
معتصمی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار دهگلان ویرا در خصوص برنامه دولت برای استفاده از مدیران بومی اظهار داشت : مطمئناً برنامه سازماندهی مدیران بومی در دستور کار دولت سیزدهم و استانداری خواهد بود ، اما اگر ملاک بر این باشد که فرد بومی انتخاب شود ولی اگر توانمندی اشرافیت و درایت کافی را در مجموعه اداری خود نداشته باشد قابل قبول نیست و در کنار آن اگر بومی باشد به عنوان یکی از شروط لازم اما شرط کافی نیست ، اما سعی بر آن است که اولویت با مدیران بومی باشد.
وی در ادامه بیان داشت : سعی بر این است که مدیر ادارات فردی انتخاب شود اول ساکن شهرستان بوده و تردد نکنند ، یکی از شاخص های اصلی در کل شهرستان این است که حتماً فرد ملزم به استقرار در ساکن شهرستان باشد.


فرماندار دهگلان اظهار کرد : به تعدادی از مدیران غیر بومی که در حال حاضر در ادارات مشغول خدمت هستند و تردد دارند ، تعیین تکلیف خواهند شد که یا در شهر مقیم شوند و یا تغییرات در مورد آنها اعمال خواهد شد.

فرماندار دهگلان در مصاحبه با خبرنگار دهگلان ویرا خاطرنشان کرد : مدیران باید گره از مشکلات مردم باز کرده و در حقیقت مدیری که در پاسخگویی به مردم ناتوان باشد در حلقه مدیریتی شهرستان جایی نخواهد داشت.
وی ادامه داد و گفت : به صورت مرتب و غیر منتظره از ادارات مختلف بازید به عمل می آید و معمولاً از اوایل صبح در ادارات حضور پیدا خواهیم کرد و در جریان فعالیت مدیران قرار می گیریم .

معتصمی گریزی هم به فعالیت های عمرانی در شهرستان زد و افزود در طول ۹ ماه گذشته بسیاری از پروژه های که به نوعی مطالبه عمومی مردم بوده است تعیین تکلیف شده است ،ازجمله درمانگاه تامین اجتماعی که مطالبه چند ساله مردم بود که با همت مدیران کل و استاندار محقق شد و در آینده نزدیک شاهد آغاز فعالیت عمرانی آن خواهیم بود.

فرماندار دهگلان در ادامه به پروژه های ورزشی شهرستان اشاره و افزود پیست دومیدانی شهرستان تکمیل و در حال حاضر از آن بهره برداری می شود پروژه سالن سر پوشیده بلبان آباد شروع شده و دو زمین ورزشی در لاله ای و گردمیران هم در آستانه بهره برداری است.

معتصمی در پاسخ به سوال خبرنگار دهگلان ویرا در خصوص وضعیت بهداشت و درمان و بیمارستان دهگلان یادآور شد پیگیری ها برای استقرار پزشکان متخصص و استفاده از اتاق عمل بیمارستان ادامه دارد وی در ادامه به آغاز ساخت پایگاه سلامت شهری و چندین خانه بهداشت روستایی اشاره کرد.

فرماندار دهگلان در پایان به پروژه ساختمان فرمانداری اشاره و افزود با حمایت معادن ،کارگاههای تولیدی و شهرداری این ساختمان در حال تکمیل شدن است و به احتمال قوی و قبل از پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا