دهگلانفرهنگیگفت و گو

پرسنل لاستیک بارز کردستان پیشتاز در حمایت از ایتام

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا ۵۸۰ کودک یتیم و محسنین در شهرستان تحت حمایت و پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان دهگلان هستند

کمیته امداد با برپایی غرفه در موکب باب الحوائج تلاش دارد نظر زائرین امام حسین(ع) را جهت کمک به ایتام شهرستان جلب نماید.

هوشنگ میهمی رئیس کمیته امداد شهرستان دهگلان در غرفه کمیته امداد ضمن اشاره به حمایت این نهاد از بالغ بر ۵۸۰ کودک یتیم در شهرستان اضافه کرد که ۵۰۰ کودک دارای حامی هستند.

وی در ادامه انعقاد تفاهم نامه سال گذشته با لاستیک بارز را جهت حمایت پرسنل بارز از ایتام و محسنین را رسانه ای و در ادامه افزود این مجتمع بزرگترین مجموعه تولیدی حامی ایتام در شهرستان است که قریب به ۴۰۰ نفر از پرسنل حمایت ایتام را بر عهده گرفته اند.

رئیس کمیته امداد در پایان ضمن دعوت از خیرین برای حضور در این کار معنوی به نکته مهمی اشاره کرد :هرکسی با هر میزان می تواند حمایت یک کودک را بر عهده بگیرید،وی در پایان مبلغ حداقلی برای حمایت از ایتام در ماه ۳۰ هزار تومان عنوان کرد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا