اعتراضدهگلانشهرداری

خرید و فروش زمین های ماده واحده ،خطای مردم یا مسئولین مربوطه؟

طبلی که آخرش صداش در آمد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا واژه زمین های ماده واحده یکی دو سال است که در میان مردم دهن به دهن می شود .

زمین های که با فرض کمک به کاهش قیمت زمین در سطح شهر از سایر کاربری ها حذف و تبدیل به مسکونی شد(این فرض توسط مردم نقل می گردد و نگارنده برای آن سندی ندارد) امیدواریم در این خصوص متولیان و مسئولین پاسخ های قانع کننده ای را ارائه نمایند.

چند روز پیش تعدادی از خریداران این زمین ها در شهرداری دهگلان جمع و با شهردار و جمعی از شوراهای شهر گفت گو کردند ،دهگلان ویرا عین مطالب این همشهریان را جهت استحضار مسئولین و با نیت گره گشایی انتشار می دهد.

خبرنگاران مردمی شهرستان دهگلان لطفا پیگیری دغدغه های مردم از زمینهای ماده واحده که شهردار وقت انجام داده کاملا قانونی در چوار چوب قانون و کارشناسی شده بوده الان که شهرداری مجوز ساخت و حتی اعلام بر بی اعتباری ماده واحده را می فرمایید که استانداری و بازرسی استان مانع شدن و اجازه صدور مجوز به شهردار را نمیدهند لطفا شما رسانه ای بفرمایید چون 2800 قطعه زمین که هر قطعه یک خانواده که تمامی سرمایه آنها این قطعه شده جهت ساخت و سکونت که الان در فصل عمران نمیتوانند مجوز ساخت دریافت بکنند و شهرداری و استانداری که باید طبق گفته رهبر باید مانع زدای بکنند الان خودشان مانع خانه دار شدن این مردم شدن.

دهگلان ویرا امیدوار است تدابیری اتخاذ شود که آنچه حق است اعمال و نه حق سرمایه های شهرستان ضایع و نه حقی از مالکین ضایع گردد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا