روستا

تلاش برای زنده نگه داشتن زندگی در روستا

قلعه فولاد روستایی که مستعد توسعه عمران و آبادانی ست

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا قلعه فولاد یکی از روستاهای بخش مرکزی و دهستان بلدستی است که در حاشیه یک رودخانه زیبا قرار گرفته است.

در حال حاضر در این روستای زیبا قریب به ۳۰۰ نفر زندگی می کنند.

این روستا دارای دهیاری است و مردم توانستند با همکاری هم و کمک ناحیه مقاومت بسیج وضعیت آب شرب روستا را سرو سامان دهند .

برای انجام این مهم با همیاری مردم قریب به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که می تواند الگو مناسبی برای سایر روستاهای شهرستان باشد.

صد البته طرح هادی در روستا اجرا نشده و وضعیت دفع فاضلاب هم با مشکل مواجه است و مردم برای استفاده از اینترنت هم مشکل دارند که نیاز است مسئولین مربوطه در این راستا وظایف خود را انجام دهند.

برای پیگیری انجام طرح هادی به دستگاه متولی بنیاد مسکن مراجعه کردیم ،محبی مدیر بنیاد مسکن از اجرای طرح هادی این روستا در سال ۱۴۰۳ خبر داد و در ادامه افزود :اعتبار این پروژه تامین شده و بزودی فعالیت اجرایی در این روستا آغاز می شود.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا