اجتماعیبهداشت و درمان

کلنگ احداث درمانگاه عمومی دهگلان به زمین زده شد

۲۳ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی دهگلان از خدمات این درمانگاه بهره مند خواهند شد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا با حضور نماینده مردم در مجلس ،استاندار کردستان و سایر مسئولین استانی کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی دهگلان به زمین زده شد .

قادرپور مدیر درمان تامین اجتماعی در این باره افزود ساخت درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرستان دهگلان را در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۴۲ متر مربع ساخته خواهد شد.

پرویز اوسطی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی به مقوله سلامت اشاره و افزود سلامت زیر ساخت رشد در تمام زمینه ها است و با ترمیم فاصله های ایجاد شده ،رفاه و امنیت روانی در جامعه تقویت می شود

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان هم در مراسم کلنگ زنی این پروژه به ارتقای سرانه درمانی در استان اشاره کرد وگفت : همگرایی مسئولان در روند اجرای پروژه های عمرانی ، آموزشی و درمانی به عینه در شهرستان دهگلان نتیجه بخش بوده است.وی ابراز امیدواری کردکه با ساخت این درمانگاه، خدمات دهی به جامعه هدف بیمه شدگان تامین اجتماعی و عموم مردم به نحو مطلوب انجام شود.وی با اعلام اینکه خدمات دهی به ۲۳ هزار بیمه شده تامین اجتماعی درکردستان از برنامه های مهم دولت سیزدهم است؛ بر اتمام این پروژه درمانی در مدت زمان ۲۲ ماه اعلام شده به تصریح تاکید کرد.

درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرستان دهگلان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۴۲ مترمربع با زیربنای ۳۰۱۱ مترمربع با اعتبار ۷۵۰میلیارد ریال در سه طبقه ساخته می شود.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا