بخش بلبان آبادبهداشت و درماندهگلانعمران

۱۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های شهرستان دهگلان اختصاص یافت

توسط فرماندار دهگلان رسانه ای شد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا حمید معتصمی فرماندار دهگلان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دهگلان با بیان این خبر افزود :این میزان اعتبار صرف پروژه های زیر بنایی شهرستان دهگلان خواهد شد.

فرماندار دهگلان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ضمن اشاره به افزایش چشمگیر اعتبارات شهرستان ،این افزایش را ماحصل تلاش تیمی عنوان و ادامه داد با تلاش نماینده محترم مردم در مجلس ،استاندار دلسوز و سایر مدیران استانی و شهرستانی این افزایش محقق شده است.

حمید معتصمی در ادامه گریزی به پروژه های نیمه کاره شهرستان زد و ادامه داد در تلاش هستیم که پروژه های نیمه کاره شهرستان را تمام کنیم.

فرماندار دهگلان مهمترین اولویت های کاری بودجه را راه سازی ،آب رسانی،تکمیل پروژه های آموزشی ،درمانی ،فرهنگی ،کشاورزی ،منابع طبیعی و…شهرستان عنوان کرد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا