دهگلانروستاگفت و گو

۱۵ مرداد آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان دهگلان عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا ۱۵ مرداد ماه آخرین مهلت تسلیم فرم تبصره ماده ۱۰۰ یا اظهارنامه مالیاتی مشاغل عملکرد سال ۱۴۰۲ می‌باشد.


پوریا خالدیان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان دهگلان با بیان این خبر افزود: صاحبان مشاغل که فروش سال ۱۴۰۲ آنها تا مبلغ ۱۸ میلیارد تومان بوده می‌توانند مالیات تعیین شده در فرم تبصره ماده ۱۰۰ را تایید و تقسیط بلندمدت تا ۱۰ قسط نمایند و اگر آن را قبول ندارند اظهارنامه مالیاتی تسلیم نمایند.


رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان دهگلان در ادامه به مسائل ریز مالیاتی اشاره و افزود:مالیات تبصره ماده ۱۰۰ دارای تخفیفات بسیار مناسبی بوده و همچنین مؤدیان محترم در صورت تایید آن علاوه بر بهره مندی از این تخفیفات نیازی به تسلیم اظهارنامه و مراجعه به اداره مالیاتی و ارائه اسناد و مدارک نداشته و پرونده ایشان رسیدگی نمی‌گردد.
خالدیان در پایان این گفت و گو به نکات مهمی اشاره کرد که لازم است مد نظر قرار گیرد :مؤدیان محترم شهرستان دهگلان هر چه سریعتر جهت تعیین تکلیف مالیات سال ۱۴۰۲ خود به آدرس اینترنتی my.tax.gov.ir مراجعه نمایند و آن را به روزهای آخر موکول ننمایند چون قطعا با ازدحام در کافی نت ها و کندی سیستم مواجه خواهند گردید و مهلت تعیین شده تا ۱۵ مرداد به احتمال زیاد تمدید نخواهد شد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا