اجتماعیبخش بلبان آباددهگلان

خبرنگار باید صریح،صحیح و بدون ملاحظه مردم را در جریان امور بگذارد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا به مناسبت روز خبرنگار، نشست خبری خبرنگاران و اصحاب رسانه با رئیس دادگستری و دادستان دهگلان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس دادگستری دهگلان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از فعالیت های تاثیر گذار اصحاب رسانه ،خبرنگاران را پل ارتباطی بین مسئولین و مردم عنوان و در ادامه افزود :مشکلات و گاها کم کاری مدیران را با هدف بهبود خدمات رسانی به چالش بکشید.

در این نشست صمیمی خبرنگاران هم مشکلات حوزه خبر و بسیاری از مطالبات مردم و همشهریان را در محورهای مختلف با مسئولین دستگاه قضا در دهگلان در میان گذاشتند.

مهمترین محورهای نشست خبری ،بحران آب های زیر زمینی،وضعیت پروژه های عمرانی،کم کاری پاره ای مدیران،کمی و کاستی های شهر و روستاهای شهرستان،وضعیت مسکن ملی،آسیب های اجتماعی و… سایر مواردی بود که در ارتباطات با مردم جمع آوری شده بود.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا