اجتماعیبخش بلبان آبادحوادثدهگلان

در طول یک هفته دو تصادف مرگ بار در جاده دهگلان- بلبان آباد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا تصادف عصر امروز خودرو سواری ۴۰۵، پژو پارس و تریلی در محور دهگلان – بلبان آباد یک فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.

رئیس جمعیت هلال احمر از تصادف یک دستگاه تریلی با دو خودرو سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس در ۷ کیلومتری محور دهگلان به بلبان آباد خبر داد و افزود: این دومین تصادف در یک هفته گذشته در این محور است ،تصادف قبلی هم باعث فوت یک جوان بلبان آبادی شد.طیب مرادی در باره چگونگی این حادثه گفت: راس ساعت ۱۶:۳۱ امروز ۸ شهریور ماه سال جاری طی تماس تلفنی مرکز کنترل هماهنگی Eoc با پایگاه بین شهری شهید محمد جعفری مبنی بر تصادف یک دستگاه تریلی ۱۸ چرخ با دو خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس در هفت کیلومتری جاده محور دهگلان به بلبان آباد بلافاصله تیم عملیاتی امداد و نجات پایگاه بلبان آباد به محل اعزام شدند.

مرادی خاطرنشان کرد: در این عملیات متاسفانه یک نفر در دم فوت کرد و دو مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی و جهت انتقال به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد، همچنین یک نفر مصدوم پس از اقدامات اولیه توسط نجاتگران پایگاه شهید جعفری به بیمارستان شهدای شهرستان دهگلان انتقال داده شد.

عملیات تعریض این مسیر با حضور وزیر راه و شهرسازی سال قبل آغاز و در حال حاضر پروژه فعال ،اما فعالیت راه سازی کند و برای به سرانجام رسیدن آن نیاز به جدیت بیشتر است.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا