کشاورزی

پیش بینی برداشت بالغ بر ۱۵۰۰۰ تن هویج از مزارع آبی شهرستان دهگلان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهگلان از برداشت ۱۵۰۰۰ تن هویج از مزارع آبی دهگلان خبر داد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا فرهاد یعقوب نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهگلان در مصاحبه اختصاصی با این خبرگزاری از برداشت بالغ بر ۱۵۰۰۰ تن هویج از قریب به ۳۰۰ هکتار از مزارع آبی شهرستان دهگلان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی در ادامه به قیمت این محصول اشاره و افزود سال گذشته رشد قیمت هویج باعث شد که کشاورزان تمایل بیشتری به کاشت این محصول نشان بدهند و همین افزایش کاشت و افزایش محصول وضعیت عرضه و تقاضا را دچار اختلال کرده و همین دلیل و برداشت همزمان محصول در نقاط دیگر باعث شده که کاهش قیمت در بازار را شاهد باشیم.

یعقوب نژاد در ادامه به فعالیت مراکز هویج شویی در شهرستان اشاره و افزود که در این مراکز ضمن ایجاد اشتغال فصلی روزانه بالغ بر ۶۰ تن هویج شستشو و به میادین سطح کشور ارسال می گردد.

سلیمی یکی از کشاورزان و کار آفرینان حوزه کشاورزی به حمایت مسئولان در حوزه ایجاد زیر ساخت های صنعتی در این زمینه اشاره و افزود در صورت حمایت مسئولین آمادگی احداث مجتمع صنعتی چند منظوره با اشتغال فراوان را دارد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا