بخش بلبان آبادروستاورزشی

پروژه های نیمه کاره ورزشی شهرستان دهگلان سامان می گیرند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان خبری کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی دهگلان اختصاص یافت

خانم غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در بازدید از پروژه های نیمه کاره ورزشی دهگلان با بیان این خبر افزود:تلاش می کنیم پروژه های نیمه کاره ورزشی دهگلان را سامان دهیم
در پایان با حضور مهندس اوسطی نماینده مردم در مجلس،دکتر معتصمی فرماندار شهرستان دهگلان و روسای هئیت های ورزشی شهرستان دهگلان جلسه ای برگزار شد.

پرویز اوسطی نماینده مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی به اختصاص اعتبار ویژه در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان اشاره کرد و ادامه داد در حوزه توسعه زیر ساخت های ورزشی اقدامات خوبی انجام شده است که مهمترین آنها را پروژه پیست دومیدانی،احداث سالن چند منظوره بلبان آباد و چمن های مصنوعی روستاهای دو شهرستان است.

حمید معتصمی فرماندار دهگلان هم در این جلسه از توجه ویژه دولت به تکمیل پروژه ها اشاره و افزود امسال در کمیته برنامه ریزی اعتبارات مناسب به حوزه ورزش شهرستان اختصاص یافته است.
غلام ویسی در ادامه از اختصاص 13 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی شهرستان دهگلان خبر داد و در ادامه افزود از این مبلغ 8 میلیارد تومان جهت ساخت سالن ورزشی 1200 نفره دهگلان هزینه خواهد شد.
غلام ویسی در پایان از ساخت 10 زمین و چمن مصنوعی در روستاهای دهگلان در سال جاری خبر داد.

پیمان محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان هم در این جلسه به اعلام نیازهای مبرم ورزشی شهرستان پرداخت و خواستار توجه ویژه به تقویت زیر ساخت های ورزشی شهرستان شد.

در ادامه هر کدام از روسای هیئت های ورزشی شهرستان به اظهار نظر در زمینه مسائل ورزشی مرتبط پرداختند.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا