شهرداری

شهر خوب را باید ساخت

شهردار دهگلان در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری بین المللی دهگلان ویرا رضا درویش قادری شهردار دهگلان در جمع اصحاب رسانه به فعالیت های عمرانی شهرداری در سال ۱۴۰۱اشاره و افزود در طول ۵ماهه اول سال بالغ بر ۵۲میلیارد تومان فعالیت عمرانی در شهر انجام شده است.

شهردار دهگلان ضمن اشاره به وضعیت شهر اضافه کرد حال شهر در حال بهتر شدن است ،عمران ،آبادانی و تکاپو در شهر برای بهتر شدن وضعیت شبانه روزی ادامه دارد .

درویش قادری در ادامه به فاکتور مقایسه حال با گذشته پرداخت و افزود مقیاس ما برای مقایسه انجام فعالیت های عمرانی ،اجتماعی ،فرهنگی و… بین گذشته و حال است .

شهردار دهگلان به برنامه های آینده شهرداری دهگلان در زمینه توسعه زیر ساخت ها اشاره و افزود تلاش می کنیم با همکاری مردم ،مسئولان ،شوراها و پرسنل شهرداری دهگلان را به قطب توریستی و گردشگری استان کردستان و حتی کشور تبدیل کنیم ،ایجاد پارک چند هکتاری ،پارک آبی ،توسعه زیر ساخت های رفاهی و مجتمع های رفاهی و تجاری از جمله برنامه های آتی شهردار دهگلان است.

درویش قادری گریزی هم به همکاری مردم در زمینه های مختلف با شهرداری زد و اضافه کرد برای بهتر شدن شرایط رفاهی ،اجتماعی و زیر ساختی شهر چشم به راه همکاری بیشتر ،تعامل و دست یاری مردم هستیم.

شهر خوب را باید ساخت همه با هم و دست در دست هم.

درادامه اعضای شورای اسلامی شهر و خبرنگاران شهرستان ضمن اظهار نظر در موارد متنوع و ارائه نظرات خود پرداخته و به بیان مطالبات مردم شهر پرداختند.

در پایان و طی مراسمی از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا