محیط زیست

شهرستان دهگلان را در زمینه های مختلف در سطح ملی حمایت می کنیم

توسط معاون رییس جمهور رسانه ای شد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دهگلان گفت:
با توجه به شرایط موجود در شهرستان در زمینه تامین نیروی انسانی و اتمام ساختمان اداری در سطح ملی شهرستان را مورد حمایت قرار خواهیم داد.

سلاجقه در بازدید از ساختمان اداری محیط زیست دهگلان ،منطقه را مستعد جهش در زمینه های مختلف عنوان کرد و ادامه اضافه نمود، تلاش می کنیم در زمینه توسعه زیر ساخت شهرستان را حمایت کنیم.

پرویز اوسطی نماینده مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید به نیازهای شهرستان اشاره کرد و افزود شهرستان های قروه و دهگلان دارای استعدادهای مهم زیست محیطی هستند و این مهم می طلبند در این زمینه بصورت ملی از این دو شهرستان حمایت بعمل آید.

حمید معتصمی فرماندار دهگلان هم از همت دولت برای توسعه فضای اداری خبر داد و در ادامه افزود فضای موجود هم با ابتکار عمل و طی مدت کوتاهی در اختیار محیط زیست قرار گرفته است و امیدواریم که در سطح ملی در زمینه تجهیز و تامین نیروی انسانی حمایت های لازم بعمل آید.

جمیل حمیدی رئیس محیط زیست شهرستان دهگلان گزارشی از فعالیت های شهرستان و ظرفیت های موجود ارائه نمود و در ادامه خواستار توجه بیشتر به پاسگاههای محیط زیست شهرستان شد.


مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا