بین المللیدهگلانفرمانداریلیلاخ

سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲سال تحول در جاده های روستایی شهرستان دهگلان است

سال۱۴۰۱-۱۴۰۲در حوزه احداث راههای روستایی شاهد اتفاقات خوشایندی خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری ویرا ،وریا محمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در کنفرانس خبری که با حضور خبرنگاران در محل این اداره برگزار شد سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲را سال تحول در احداث راههای روستایی عنوان و اضافه کرد با بهره برداری از مسیرهای مختلف بهرمندی از راههای آسفالته در شهرستان به بالای ۹۰درصد خواهد رسید .

محمدی وضعیت شهرستان در حوزه بهرمندی از راه های آسفالته را نسبت به میانگین استانی مطلوب و نسبت به میانگین کشوری ضعیف اعلام و افزود در صورت بهره برداری از پروژه های تعیین شده ۱۷درصد به سطح بهرمندی شهرستان افزوده خواهد شد.

محمدی به پروژه های در دست اقدام شهرستان اشاره و افزود ۴۰کیلومتر احداث راه آسفالته در سطح شهرستان تعریف شده که تا پایان سال ۱۴۰۲به بهره برداری می رسد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای به اتمام پروژه راه روستایی گزگزاره اشاره و افزود این مسیر ۶ کیلومتر بود که در چند روز قبل عملیات آسفالت آن پایان یافت و زیر ترافیک رفت،ایشان به مسیرهای آنتی این پروژه اشاره و افزود مسیر رامل ،سرابدوکل و گزاره علیا هم در برنامه توسعه ای اداره راهداری است.

ایشان به مسیرهای واگذار شده به پیمانکار اشاره و افزود ،هم اکنون پیمانکار در مسیر گرگانه،حاجی آباد از توابع بخش بلبان آباد مشغول کار است و در بخش مرکزی هم مسیر سراب شهرک ترمیم و روکش خواهد شد و در مسیرهای چیلک ،چغماغدره و ابراهیم آباد عملیات آسفالت انجام خواهد شد ،ایشان در ادامه به پروژه های باغچه مریم ،دلک،سرخه جوب ،قشلاق خدا کرم،بریاخان اشاره و افزود در تلاش هستیم این پروژه ها را هم به نتیجه برسانیم.

رئیس راهداری در پاسخ به سوال خبرنگار ویرا در خصوص وضعیت جاده دهگلان -بلبان آباد افزود :این مسیر از سال ۱۳۹۶به مسیر اصلی ارتقا یافته و امسال و با هدف حذف نقاط حادثه خیز در دو مسیر قاضی آباد و سرنجیانه عملیات رفع نقاط حادثه خیز در برنامه راهداری است ،ایشان در ادامه به تلاش های مهندس اوسطی نماینده مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اشاره و افزود نماینده محترم نگاه زیر ساختی دارند این نکته بسیار مهم است که ایشان در فکر توسعه زیر ساخت های شهرستان هستند و با همین هدف هم ایشان در سطح ملی پیگیری ارتقا وضعیت جاده دهگلان -بلبان آباد هستند که امیدواریم بزودی به نتیجه برسند ،ایشان در ادامه به حمایت های دکتر معتصمی فرماندار و تیم همکار ایشان اشاره و افزود امیدواریم با حمایت های انجام شده در طول این دو سال به برنامه های از پیش تعیین شده برسیم.

در پایان به نقش رسانه اشاره و افزود با تلاش تیم جهادی و داوطلب ویرا توانستیم در زمستان ۱۴۰۰و در زمینه اطلاع رسانی و تولید خبر در سطح استان و حتی کشور مطرح باشیم و این مرهون زحمات اصحاب رسانه است که به امید آفرینی در جامعه کمک می کنند .

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا