اجتماعیبخش بلبان آباددهگلانفرهنگی

رسانه حلقه اتصال با جامعه است/جمع آوری ۱۳۰ میلیون تومان کمک در جشن گلریزان امسال

توسط رئیس دادگستری دهگلان عنوان شد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی شهرستان دهگلان در سالن اجتماعات فرمانداری دهگلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری مهر رئیس دادگستری دهگلان در این مراسم ضمن تاکید بر تاثیر رسانه ها در فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه از تلاش رسانه های محلی شهرستان در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان تشکر کرد و در ادامه اضافه نمود : می توان با تکیه بر رسانه ها از بسیاری آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

رئیس دادگستری شهرستان دهگلان در ادامه بر لزوم حمایت خیرین از خانواده زندانیان اشاره و ادامه داد :گاها یک زندانی برای قرض و بدهکاری کمتر از یک میلیون تومان و یا بیشتر پشت میله های زندان است و این امر می طلبد در این زمینه خیرین و ریش سفیدان شهرستان به میدان آمده و زمینه آزادی زندانیان را فراهم کنند.

خسروی رئیس ستاد دیه استان کردستان هم در ادامه به حضور خیرین برای آزادی زندانیان اشاره و اضافه کرد باحضور خیرین در این امر زمینه آزادی و گاها اشتغال بسیاری از زندانیان در استان کردستان مهیا شده است و این استان در زمینه حضور خیرین از استان های پیشرو کشور است.

اسدالله قادرمرزی مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان به حمایت انجمن از خانواده ۵۴ زندانی شهرستان اشاره و ادامه داد،کمک ها حتی اگر هم ناچیز باشد باز به تداوم حمایت ما از زندانیان کمک خواهد کرد و اضافه کرد ما با همین کمک ها، پارسال سه زندانی را آزاد و با کمک های انجام شده از تمام خانواده های تحت پوشش حمایت کردیم.

مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان دهگلان در پایان مراسم از جمع آوری ۱۳۰۰۰۰۰۰۰تومان(یکصد و سی میلیون تومان) کمک برای آزادی زندانیان در جشن گلریزان امسال خبر داد و افزود این کمک ها به حساب دیه استان واریز و با حمایت های این ستاد زمینه آزادی چندین نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان فراهم خواهد شد.

اسدالله قادرمرزی در پایان افزود:در حال حاضر ۱۴ زندانی دهگلانی چشم به راه سخاوت خیرین هستند که مبلغی حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدهی دارند ،امیدواریم با این مبلغ و کمک ستاد دیه تعدادی از این زندانیان را آزاد کنیم.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا