کمیته امداد

جمع آوری۵۱۲ میلیون کمک نقدی و کالا در جشن نیکوکاری سال ۱۴۰۰

کمک های جمع آوری جشن نیکوکاری قبل از عید نوروز به دست نیازمندان خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا علی غلامی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)شهرستان دهگلان در مصاحبه اختصاصی با دهگلان ویرا از جمع آوری بالغ بر ۵۱۲ میلیون تومان کمک های نقدی و کالا در سال ۱۴۰۰ خبر داد و در ادامه از تمهید مقدمات برای برگزاری جشن نیکوکاری در سال ۱۴۰۱ خبر داد و در ادامه افزود طی سه روز کمک های مردمی در شهرستان جمع آوری می گردد.

علی غلامی در ادامه افزود: تا کنون بالغ بر ۹۰ میلیون تومان کمک از خیرین شهرستان جمع آوری شده است که به همراه سایر کمک های مردمی جشن نیکوکاری و قبل از تحویل عید سال نو بین مددجویان کمیته امداد توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد از برپایی ایستگاه در سطح شهر در ۱۱ اسفند خبر داد و تصریح کرد که این پایگاه‌ها در مصلاهای نماز جمعه نیز برپا خواهد شد.

غلامی در پایان از همکاری با آموزش و پرورش برای برپایی ایستگاه جمع آوری کمک در مدارس خبر داد و اضافه کردجمع آوری کمک ها تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا