دهگلان

تابستان بی چالش آبی دهگلان!

حفر سه حلقه چاه با هدف رفع تنش آبی در دهگلان

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا با اعتباری قریب به ۲۵ میلیارد تومان سه حلقه آب شرب دهگلان حفر ،تجهیز و به بهره برداری رسید.

مهندس مرادی رئیس آب و فاضلاب شهرستان دهگلان با بیان این خبر افزود: پس از ایجاد چالش آبی در تابستان ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و رانش چاه آب شرب در شهر و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده حفر سه حلقه آب شرب در دستور کار قرار گرفت و مراحل حفر و تجهیز این چاهها و همچنین انتقال آن به منبع اصلی در دستور کار قرار گرفت و پاییز ۱۴۰۱ کلیه مراحل آن پایان یافت و در حال حاضر این سه حلقه در مدار مصرف قرار دارند.

رئیس آب و فاضلاب شهری دهگلان در ادامه بر مصرف بالغ بر دو میلیون متر مربع آب در سطح شهر خبر داد و افزود با توجه به شرایط تنش آبی در سطح شهرستان ،استان و کشور صرفه جویی در مصرف این نعمت ارزشمند از واجبات است.

مرادی در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی اشاره و افزود :نیازمند همکاری بیشتر رسانه ها برای آگاه سازی بیشتر در زمینه صرفه جویی هستیم.

در پایان از رسانه های فعال در حوزه صرفه جویی تجلیل شد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا